1402-07-01 13:41
293
0
86592
جنگ ترکیبی دشمن را خنثی کنیم؛

نقش تعیین‌کننده خانواده و مدرسه در تربیت نسل جوان

استاندار گلستان با اشاره به هدف‌گذاری دشمن بر روی خانواده گفت: خانواده و مدرسه در تربیت نسل جوان نقش تعیین‌کننده دارند.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه امروز در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در آق‌قلا اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی خانواده را هدف‌گذاری کرده است، خانواده بعنوان اصلی ترین باز تولید کننده سبک زندگی با همکاری مدرسه می‌تواند به تربیت صحیح نسل‌های جوان جامعه کمک کند.
 
استاندار گلستان با اشاره به اینکه اتحاد لازمه رشد و تقویت جامعه است، افزود: این امر باعث ارتقا هرچه بیشتر و سرعت بخشیدن به پیشرفت جامعه خواهد شد.
 
زنگانه، داشتن چشم‌اندازی با افق روشن و برنامه‌ریزی درست برای رسیدن به آن در کنار اتحاد و همدلی را رمز پیروزی و موفقیتی دانست که در همه مراحل زندگی و جامعه ضروری است.
 
وی گفت: استان گلستان با «شعار گلستان سرزمین هوشمند» در راستای اجرای کامل دولت الکترونیک و تسهیل امور مردم در حوزه فناوری اطلاعات قدم‌های مناسبی برداشته و با هزینه ۸۳۵ میلیارد تومانی تمام شهرهای استان به شبکه فیبر نوری متصل شدند.
 
زنگانه با بیان اینکه حرکت با برنامه‌ریزی درست و با مشارکت جوانان و نخبگان منجر به بن‌بست شکنی در انجام امور و پیشرفت استان خواهد شد، افزود: نمونه آن را می‌توان در به نتیجه رساندن پروژه‌های پتروشیمی گلستان و طرح گردشگری آشوراده دید.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.